جاروبرقی رباتیک دیبوت ایکس 1 ؛ این جاروی همه فن حریف را بهتر بشناسید

۷ بازديد

جاروبرقی های رباتیک عالی هستند و اکثر مدل های این روزها دارای قابلیت تخلیه خودکار هستند. علاوه بر این قابلیت ها، جاروبرقی رباتیک Deebot X1 Omni از شرکت Ecovacs می تواند خود را نیز تمیز کند. با ورود هر کدام از این وسایل مدرن سبک زندگی انسان های ثروتمند تحت تاثیر امکانات ویژه در جهان قرار می گیرد.

 

به گزارش inputmag، جاروبرقی ربات Deebot X1 Omni، مانند سایر دستگاه های موجود در بازار، به گونه ای طراحی شده است که بتواند آزادانه خانه شما را جارو کرده و تمیز کند و سپس به جایگاه خود بازگردد. اما Deebot X1 Omni Dock به شما امکان می دهد جاروبرقی را خالی کنید، مخازن آب را دوباره پر کنید و پیراهن های خود را تمیز و خشک کنید.

 

جاروبرقی‌های ربات قبلی Ecovok را می‌توان خالی کرد، و همچنین فناوری «خود خالی‌سازی» وجود داشت. اما برای اولین بار، این شرکت یک ویژگی جدید "خود تمیز کردن" را اضافه کرده است که تمیز کردن خانه را به تجربه ای راحت تر تبدیل می کند.

 

مجله تکنولوژی نیوان تک مطالب مرتبط با این تکنوتوژی های خانگی را کامل شرح داده است.

 

هنگامی که ربات Deebot X1 Omni فضایی را با جاروبرقی تمیز می کند، به ایستگاه اتصال خود باز می گردد و زباله ها را به طور خودکار در یک کیسه یکبار مصرف 2.5 لیتری خالی می کند. ایستگاه داک همچنین از یک مخزن آب تمیز 4 لیتری برای شستشو و خشک کردن چای استفاده می کند و آب مصرف شده را در مخزن دوم آب کثیف 4 لیتری تخلیه می کند. هنگامی که سطح آب در دستگاه شستشوی رباتیک پایین می‌آید، ایستگاه اتصال به طور خودکار آن را دوباره پر می‌کند. ربات جاروبرقی Ecovok به گونه ای طراحی شده است که فقط باید هر از گاهی ایستگاه را چک کنید و کیسه ها و ظروف زباله را خالی کنید.

 

بدون شک جالب ترین قسمت ایستگاه است. اما Deebot X1 Omni نیز بسیار خوب است. به گفته Ecovok، ربات جاروبرقی جدید دارای قدرت مکش 5000 پاسکال و دو سر چرخان است که می تواند گرد و غبار را که با سرعت 180 دور در دقیقه حرکت می کند، پاک کند و با کمک فناوری ناوبری مشابه خودروهای خودران، می تواند طرح بندی شما را ترسیم کند. خانه Deebot X1 Omni همچنین دارای یک دستیار صوتی داخلی است. بنابراین می توانید دستورات مختلفی به آن بدهید، از جمله تنظیمات شروع و توقف را تغییر دهید یا آن را به مناطق خاصی از خانه خود هدایت کنید.

 

مقالات مرتبط

 

Equivok در حال حاضر یک رقیب دیگر دارد. Roborock همچنین یک ربات جاروبرقی خود تمیز شونده به نام S7 Max V Ultra را در CES 2022 به نمایش گذاشت. یکی از مزایای Roborock نسبت به Deebot توانایی آن در تشخیص فرش است.

 

پاک کننده های سری Deebot X1 در ماه مارس (بین مارس 1400 تا آوریل 1401) راه اندازی خواهند شد. مدل پیشرفته Deebot X1 Omni 1549 دلار قیمت دارد. این شرکت همچنین نسخه محدود X1 Omni سفید رنگ را در وب سایت خود تبلیغ می کند. مدل‌های X1 Turbo و X1 Plus کوچک‌تر هستند و امکانات کمتری دارند و به ترتیب با قیمت‌های 1349 و 1149 دلار به فروش می‌رسند.

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/KvvrGB

https://www.tetongravity.com/community/profile/MertieBurt1/

https://www.zillow.com/profile/MertieBurt1

http://qooh.me/MertieBurt1

https://list.ly/mertieburt14/lists

https://www.divephotoguide.com/user/MertieBurt1

http://www.wikidot.com/user:info/mertie-burt

https://qiita.com/MertieBurt1

https://www.creativelive.com/student/mertie-burt?via=accounts-freeform_2